Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Καλό Μήνα....

Ο Νοέμβρης τελείωσε με μια υπέροχη Ιαπωνική εβδομάδα στο Μέγαρο Μουσικής, όπου κατάφερα να πάω μόνο την Τετάρτη στα ιαπωνικα γλυκά "wagashi". Λόγω ότι καθυστέρησε η παρουσίαση (κάτι που δεν με στεναχώρησε κιόλας), έχασα την παρουσίαση της Toppan με την εικονική πραγματικότητα. έχω να κάνω μια παρατήρηση μόνο, γιατί να έχει γεμίσει τόσο πολύ η αίθουσα και να μην έχουν αρκετά γλυκά να κεράσουν τον κόσμο στο τέλος? το μόνο που γεύτικα ήταν το πράσινο τσάι.

Πάντως απο γνωστούς έμαθα ότι όλα τα event της εβδομάδας ήταν φανταστικά. Και οι Dumb Type και το παραδοσιακό κουκλοθέατρο Hachioji Kuruma Ningyo. Έτσι λοιπόν πέρασε ο Νοέμβριος...

Έφτασε τελικά και ο Δεκέμβρης και ετοιμαζόμαστε για τους αγώνες στον Βόλο και μετα για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές μας...αυτός ο μήνας όμως ενδέχεται να είναι και ο πιο ακριβός...ωχ ο κώλος μου, που λένε!!!

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Μην μασάς Patrik-San. Τι να τα κάνεις τα λεφτά αφού δεν έχεις μία!!!Η δικαίωση είναι κοντά. Και μέτά θα δεις... θα ρέει το χρήμα

Kendogas

Unknown είπε...

Ποια Κατερίνα;
Δεν είμαι η Κατερίνα. Είμαι ο Kendogas. Του διαβόλου είναι αυτά τα ηλεκτρονικά. Άμα με ξαναδείτε γράφτε μου
Kendogas

Patrik-san είπε...

Αφού ρε Kendogas κάνεις login με της Κατερίνας το name, τι περιμένεις?ο δαίμονας του τυπογραφείου χτύπησε ξανά...κουράγιο... :)

Δημοσίευση σχολίου