Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

Το 2010 φτάνει...

Σε λίγες μέρες το 2010 έρχεται...επιτέλους γιατι με αυτές τις διαφημίσεις του Jumbo θα αυτοκτονήσω....αν προσπαθήσω τώρα να σκεφτώ το 2009, θα μπορούσα να πω ότι δεν ήταν και άσχημο...ξεκίνησε καλά, γιατί ερχόταν με 1000 απο το 2008, κάπου στην μέση έκανε μια μεγάλη κοιλιά και στην τελική ευθεία ανέβηκε ξανά...γενικά το 2009 το χρειαζόμασταν για να μπούν πολλά πράγματα στην σειρά τους. Έκανα νέες φιλίες και δυνατές, θέλω να πιστεύω, έγιναν πιο ισχυρές οι υπάρχουσες φιλίες και είχα την υγεία μου εγω και η οικογένεια μου...θέλω να ευχηθώ στο φιλαράκι μου τον Νίκο, γρήγορη ανάρωση...όλα πάνε καλά..τα χριστούγενα ήταν έξω απο το νοσοκομείο, μαζί με την οικογένεια του...αυτά είναι θετικά στοιχεία...το τέλος του 2009 μας έφερε πρώτες και τρίτες θέσεις σε αυτό που αγαπάμε να κάνουμε και πια βαδίζουμε σε ευρωπαικά πλαίσια...αυτή η χρονιά ήταν αφιερωμένη στα 110 χρόνια Ελληνο-Ιαπωνικής φιλίας, με πολλά event, στα οποία προσπάθησα να πάω...οκ, δεν πήγα σε πολλά, αλλά πήγα στα πιο σημαντικά...όλα αυτά με έφεραν λίγο πιο κοντά στην Ιαπωνία...του χρόνου πιστεύω να με φέρουν ακόμα πιο κοντά, με ένα ταξίδι στην Ιαπωνία...προσεύχομαι γι΄αυτό...

Θα κλείσω την ανασκόπιση του 2009 με την ατάκα του φίλου μου Γιώργου... "Η Σίφνος δεν είναι ομάδα, είναι ιδεολογία"...Γιώργο έχεις δίκιο...απο ομάδα, η Σίφνος έγινε ιδεολογία...ο Μπαμπινιώτης πρέπει να την βάλει στο λεξικό του δίπλα απο τις λέξεις φιλία και συντροφικότητα...

Χρόνια πολλά σε όλους και το 2010 να μας δώσει υγεία, ευτυχία και πολλές επιτυχίες...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου