Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

5ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Kendo

Το σαββατοκύριακο που μας πέρασε (12-13 Δεκεμβρίου) στον Βόλο διοργανώθηκε το 5ο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Kendo...Έτσι 10 μέλη της ομάδας μου ξεκινήσαμε για τον Βόλο, για τους αγώνες και φυσικά για εξετάσεις Ι kyu - 3o Dan...όλη η περιπέτεια μας ξεκίνησε απο την Παρασκευή στο σεμινάριο πρίν τους αγώνες. Αφού χαθήκαμε στον Βόλο, μετα απο 25΄-30΄λεπτά φτάσαμε στο γήπεδο. Το σεμινάριο για εμένα προσωπικά ήταν μια απλή προπόνηση. Για το μόνο που χάρηκα ήταν που είδα φίλους απο άλλα dojo, καθώς και τον Sensei Abe απο την Ουγγαρία. Απο την Παρασκευή όμως ξεκίνησε και η δική μου ταλαιπωρία στον Βόλο. Ο "μπιπ" ξέχασα τα παπούτσια μου στον κλειστό γυμναστήριο και τελικά έμειναν στον Βόλο...

Η Παρασκευή τελείωσε με μια επιδρομή στα τσιπουράδικα της γειτονιάς...και εγω να κυκλοφορώ σας τον Ιάπωνα τουρίστα με σαγιονάρες...

Σάββατο πρωί πρωί μαζευτήκαμε για το πρωινό μας στο ξενοδοχείο...όλα ήταν υπέροχα...ντυθήκαμε και ξεκινήσαμε για τον γήπεδο που θα γινόντουσαν οι αγώνες...8 ακριβώς είμασταν απέξω...αλλά επιδή ζούμε στην Ελλάδα, οι αγώνες τελικά ξεκίνησαν στις 10 περίπου...λιώσαμε στο ζέσταμα και στην αναμονή...

Το πρόγραμμα είχε ατομικό γυναικών και μετα το ομαδικό, το οποίο ήταν μεικτό...Για άλλη μια χρονιά το ατομικό γυναικών το κέρδισε ι Αστερία Ακύλα και το ομαδικό η πρώτη ομάδα ομάδα του Renma...προσωπικά δεν έπαιξα καθόλου καλά στο ομαδικό και αυτό είναι το μόνο που με πείραξε το Σάββατο γιατί ένοιωσα ότι κρέμασα την ομάδα μου...Ευτυχώς όμως οι υπόλοιποι της ομάδας μου έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και κατακτήσαμε την πρώτη θέση στο ομαδικό...thanx boys...Αμέσως μετά το τέλος των αγώνων ξεκίνησε το show απο την ομοσπονδία... για να δώσουμε εξετάσεις έπρεπε να έχουμε βγάλει 2 φωτογραφίες αλλιώς πάπαλα...κάτι για το οποίο κανέις δεν μας το είχε πεί...εκεί ξεκίνησε ένας άλλος γολγοθάς να βρούμε φωτογραφείο στις 3 το μεσημέρι...τελικά μετά απο 1 ώρα και κάτι βγάλαμε και φωτογραφίες και αγοράσαμε καινούργια παπούτσια...
Ξέχασα να αναφέρω ότι το πρωί του Σαββάτου την αποστολή συμπλήρωσαν δύο κοπέλες απο τους αρχάριους, η Ελένη και η Μαριέττα...έτσι η 10μελή αποστολή μας έγινα γρήγορα 12μελής. Ύστερα απο όλη αυτή την ταλαιπωρία πήγαμε για φαγητό...το είχαμε μεγάλη ανάγκη...το κοντοσουβλάκι με πείραξε όμως :)

Την Κυριακή ξαναπήγαμε για πρωινό και με μια καλύτερη διάθεση. Η δεύτερη μέρα των αγώνων είχε το ατομικό των ανδρών. Οι αγώνες των Kuy και των Dan ξεκίνησαν μαζί. Πρώτοι έπαιξαν στην κατηγορία των Dan ο Γιώργος και ο Σταύρος, κάτι που μας στεναχώρησε όλους...αλλά το παλέψαμε. Το τελείωμα των αγώνων με βρήκε στην Τρίτη θέση μαζί με έναν απο τους 2 μου δασκάλους, τον συνονόματο Στέλιο Κιμέρη. Την πρώτη θέση και τις εντυπώσεις τις "έκλεψε" ο Κατσούλης. Φανταστικός αγώνας με τον Γαλουτσιάν που κρίθηκε στην παράταση...Μπράβο και στους 2 αθλητές...Γενικά μπράβο σε όλους μας...

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με τις εξετάσεις για Kyu και Dan. Ο Κώστας έδινε για 1ο Kyu και εγω μαζί με τον Σταύρο και τον Γιώργο για 1ο Dan. Δυστυχώς ο Κώστας και ο Γιώργος δεν κατάφεραν να περάσουν τις εξετάσεις...παιδιά ο Μάιος είναι κοντά...υπομονή...

Η απόκτηση του Dan καθώς και η τρίτη θέση στο ατομικό με γεμίζουν με μεγάλες ευθύνες και υποχρεώσεις...σκληρή δουλειά και επιμονή, όπως είναι και το moto του Renma...

Θέλω να ευχαριστήσω τους Δασκάλους μου, τους φίλους μου, την οικογένεια μου και την εταιρεία που μας εμπιστεύτηκε. Τα μετάλλια μου τα έχω αφιερώσει το ένα στον φίλο μου τον Νικο, που ειναι στο νοσοκομείο εδω και λίγους μήνες- Νικόλα για πάρτυ σου και τα λέμε σύντομα απο κοντά- και το δεύτερο εδώ και καιρό το είχα υποσχεθεί σε μια υπέροχη γιαγιά...
Για εμένα κρατώ τις φανταστικές στιγμες στον Βόλο, τα γέλια και τις τρέλες με την ομάδα...

Domo Arigato σε όλους....



Το Renma με τα μετάλλια....

Ο Sensei Νικολούζος στον αέρα μετά το τέλος των αγώνων...
Το κλίμα στους αγώνες ήταν πάρα πολύ καλό...
Όλη η αποστολή...στα αριστερά η Ελένη και στην μέση η Μαριέττα...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου