Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Χάλια....shiai

Χθες η προπόνηση ήταν αρκετά καλή...κουράστηκα κάποια στιγμή, αλλά το ξεπέρασα...εξάλλου αυτό που σου μένει στο τέλος της προπόνησης είναι η ευχαρίστηση ότι την έβγαλες όλη…εκτός και αν τραυματιστείς, όπου εκεί σου μένει στο τέλος ο πόνος.

Χθες η προπόνηση τελείωσε με shiai. Ξεκίνησα πρώτος παίζοντας με τον Κρίτωνα, τον πιο πρόσφατο από τους αρχαρίους που κάνει μαζί μας προπόνηση. Ο Κρίτωνας μου θύμισε τον εαυτό μου όταν ξεκίνησα εγώ. Πολύ δυνατός και σχετικά γρήγορος. Για το επίπεδο του ήταν πάρα πολύ καλός. Το παιχνίδι μας τελείωσε 1-1. Τον πρώτο πόντο τον πήρε ο Κρίτωνας με ένα πολύ καλό men. Εγώ κατάφερα να τον ισοφαρίσω σχετικά αργά, γιατί παίζοντας «άναρχα» ο Κρίτωνας, είχε καταφέρει να με αποσυντονίσει…αλλά για να λέμε την αλήθεια ο Κρίτωνας άξιζε την νίκη. Το επόμενο παιχνίδι ήταν με τον Γιώργο. Έπαιξα καλύτερα από το πρώτο μου shiai με τον Κρίτωνα. Τον πρώτο πόντο πάλι τον έχασα εγώ. Ο Γιώργος με ένα γρήγορο και δυνατό kote, με πρόλαβε. Εκεί άρχισα να «τρέχω» λίγο πιο πολύ για να ισοφαρίσω και τα κατάφερα με ένα men. Βρήκα την άμυνα του Γιώργου πάρα πολύ αδύνατη και την εκμεταλλεύτηκα. 1-1 για εμένα και με το ηθικό μου πολύ πιο ανεβασμένο. Αλλά μέχρι εκεί, γιατί ο Γιώργος με ένα kote ξανά, δυνατό και γρήγορο όπως το πρώτο, με τελείωσε με 2-1. το τελευταίο shiai της βραδιάς ήταν μεταξύ εμένα και του πρωταθλητή επί 2 συναπτά έτη Δημήτρη. Εντάξει το ομολογώ, δεν έπαιξα όπως τα πρώτα μου shiai. Σε αυτό τον αγώνα είχα άλλη στρατηγική. Να κουράσω τον αντίπαλο μου με άμυνες ώστε να βρω μια ευκαιρία σε μια λανθασμένη του επίθεση και να του πάρω πόντο. Όλα αυτά έγιναν για αρκετή ώρα. Την περισσότερη ώρα αμυνόμουνα και λίγες φορές ξεκίνησα επίθεση εγώ. Και αυτό έγινε, γιατί ο Δημήτρης είναι πάρα πολύ γρήγορος αντίπαλος, αλλά μπαίνει πάρα πολύ μέσα όταν ξεκινάει επίθεση. Το αποτέλεσμα ήταν 1-0 υπέρ του Δημήτρη με ένα men. Όπως είπα και πριν, ο Δημήτρης εκτός από τα μεγάλα men, όλα τα μικρά του men ξεκινούν από πολύ κοντά. Έτσι και αυτό, θεωρώ ότι ήταν πολύ κοντά για ippon. Αλλά πάντα μιλάω με την αίσθηση που μου έδωσε εκείνη την στιγμή. Οι «referees» έδωσαν τον πόντο και καλά έκαναν γιατί ο Δημήτρης ήταν πιο επιθετικός από εμένα. Το ρεζουμέ όλη της υπόθεσης είναι ότι το χθεσινό ήταν ένα καλό μάθημα για εμένα, για να αρχίσω να αντιμετωπίζω τις καταστάσεις με διαφορετική τακτική.

Το τέλος της προπόνησης με βρήκε να απολαμβάνω το ζεστό μου ντουζάκι…

Γιώργο σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου