Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Japan Supercars!!!

Το 41ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο έφτασε...στο Makuhari Messe στη Chiba, Ιαπωνία, από 24 Οκτωβρίου – 4 Νοεμβρίου χτυπάει η καρδιά των Ιαπωνικών "τουτού"...θα ασχοληθούμε με 2 πολύ ωραία μοντέλα σήμερα....το Lexus LF-A και το Supasse V Sports Coupe...την πρώτη εταιρεία την γνωρίζουμε οι περισσότεροι ενώ την δεύτερη την ακούμε, τουλάχιστον εγω, πρώτη φορά...

Lexus LF-A



Στο Σαλόνι του Τόκιο, εντός έδρας δηλαδή, κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του το μοντέλο παραγωγής που βασίζεται στο το LF-A concept. Και είναι το πρώτο super car της Lexus, μιας φίρμας που ειδικεύεται στην κατασκευή πολυτελών μοντέλων. Η έναρξη πωλήσεων του Lexus LF-A τοποθετείται προς το τέλος της επόμενης χρονιάς.


Στόχος της Lexus με το LF-A είναι δίχως άλλο να μπει σε μια απαιτητική κατηγορία, όπου οι εξαιρετικές επιδόσεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την απαράμιλλη οδική συμπεριφορά και τα αξεπέραστα επίπεδα άνεσης, ασφάλειας, πολυτέλειας, ποιότητας και εξοπλισμού.

Το μοντέλο που αποτελεί εν δυνάμει ανταγωνιστή της Ferrari εφοδιάζεται από έναν κινητήρα που είναι τοποθετημένος εμπρός. Και πρόκειται για ένα μοτέρ V10, χωρητικότητας 4.8 λίτρων που αποδίδει 553 Hp στις 8.700 σ.α.λ.. Η μεγίστη ροπή είναι 480Nm στις 6.800 σ.α.λ., με το 90% της ροπής να είναι διαθέσιμο μεταξύ 3.700 σαλ. και 9.000 σαλ.


Ο νέος, κόμπακτ διαστάσεων κινητήρας για τον οποίο η Lexus επισημαίνει ό,τι από πλευράς διαστάσεων είναι πιο μικρός από έναν συμβατικό V8, μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Το κιβώτιο είναι εξατάχυτο , με αυτόματη αλλαγή σχέσεων. Ο οδηγός μπορεί να διαλέξει μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών επιλογών ενώ όταν το κιβώτιο λειτουργεί αυτόματα ο χρόνος αλλαγής σχέσης είναι μόλις 0,2 δευτερόλεπτα!

Η γιαπωνέζικης φίρμα (θυγατρική της Toyota) ανακοίνωσε πως το LF-A επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα των 325 χλμ. / ώρα.

Όπως ακριβώς συμβαίνει και με όλα τα υπόλοιπα υψηλού επιπέδου supercars όπως η Ferrari Enzo, το σασί και το αμάξωμα του LF-A είναι κατασκευασμένο από carbon – fiber. Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία που έχει δώσει στην δημοσιότητα η Lexus, το μήκους 4,505 μέτρων supercar 1.480 κιλά με την κατανομή βάρους εμπρός – πίσω να είναι 48:52. Για την ιστορία, η Enzo ζυγίζει 1.365 κιλά.

Το σύστημα της ανάρτησης του LF-A αποτελείται απί διπλά ψαλίδια εμπρός και διάταξη multilink στο πίσω μέρος. Για την ασφαλή ακινητοποίηση του supercar φροντίζουν αεριζόμενα κεραμικά δισκόφρενα της Brembo με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω.

Η Lexus έχει ήδη άρχισει να δέχεται παραγγελίες για το LF-A ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να πραγματοποιηθούν προς το τέλος του 2010. Η παραγωγή του μοντέλου θα περιοριστεί αυστηρά σε 500 κομμάτια, με μια κατ΄ αρχήν εκτίμηση της τιμής να βρίσκεται στα 250.000 ευρώ περίπου.

Για τις αρχές του 2012 η Lexus ετοιμάζει δύο ειδικές εκδόσεις του LFA, με την μία να περιλαμβάνει μοναδικά χρώματα.

το δεύτερο Japan super "τουτού" ειναι το ...

Supasse V Sports Coupe


Ένας μικρός οίκος στην Ιαπωνία βάλθηκε να ξετρελάνει τον κόσμο με ένα μικρό διθέσιο κουπέ με τον κινητήρα στο κέντρο. Κινητήρα ο οποίος προέρχεται από την Mazda. Αυτά είναι τα καλά νέα. Τα άσχημα; Πως το Supasse V Sports Coupe η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει το 2010, θα προσφέρεται αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας.

Όσοι δεν ζουν στην Ιαπωνία, είναι από δύσκολο έως απίθανο να γνωρίζουν την ύπαρξη μιας μικρής εταιρίας κατασκευής σπορ αυτοκινήτων που φέρει την ονομασία Suzusho Ltd.

Η εν λόγω εταιρία πάντως διαθέτει ιστοσελίδα στο internet και από μια γρήγορη αναζήτηση διαπιστώνεις πως η Suzusho κατασκευάζει για την γιαπωνέζικη αγορά μια ρεπλίκα της δημοφιλούς Lotus 7 την οποία ονομάζει Suppase C.


Το μοντέλο αυτό πωλείται αποκλειστικά και μόνο στην αγορά της Ιαπωνίας :(

Στο Σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο η εταιρία θα παρουσιάσει ένα νέο σπορ – κουπέ μοντέλο. Το οποίο φέρει την ονομασία Supasse-V, διαθέτει εντυπωσιακό σχεδιασμό ανάλογο των κορυφαίων ευρωπαϊκών super cars, ο μικρού κυβισμού κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο (όπως σε κάθε κουπέ που θέλει να σέβεται τον εαυτό του) και η κίνηση μεταφέρεται – φυσικά- στους πίσω τροχούς.

Σύμφωνα με χρονοδιάγραμμα της γιαπωνέζικης φίρμας οι πωλήσεις του Supasse V Sports Coupe στην Ιαπωνία θα αρχίσουν κάποια στιγμή στη διάρκεια του 2010.

Τα στοιχεία που έχουν δοθεί μέχρι τώρα στη δημοσιότητα σχετικά με το Supasse V Sports Coupe είναι λίγα. Η εξωτερική εμφάνιση είναι εξωτική ενώ τα υλικά κατασκευής που έχουν χρησιμοποιηθεί για το αμάξωμα είναι αλουμίνιο και fiberglass, σε μία προσπάθεια να κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα το βάρος. Και όπως λέγετε οι μηχανικοί της φίρμας τα κατάφεραν αφού το βάρος του σπορ μοντέλου δεν ξεπερνά τα 850 κιλά.

Η δύναμη για το Supasse V Sports Coupe προέρχεται από ένα κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο του αμαξώματος. Κινητήρα ο οποίος προέρχεται από την Mazda και είναι ο γνωστός τετρακύλινδρος Turbo των 2.3 λίτρων που κινεί το Mazda3 MPS.

Για καλύτερες επιδόσεις, η ιπποδύναμη του μοτέρ έχει αυξηθεί κατά 10 άλογα, φθάνοντας τους 270HP. Αυτό δίνει στο Supasse-V μια αναλογία βάρος/ ίππων που είναι εξαιρετική, 3.1kg στον ίππο.

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου κυριαρχούν τα μπάκετ σπορ καθίσματα και το εντυπωσιακό ταμπλό με τα μεγάλα και ευανάγνωστα όργανα. Η φίρμα υποστηρίζει πως το Supasse-V είναι ένα όχημα οδηγικής ευχαρίστησης.

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το αυτοκίνητου συμπεριλαμβανομένων και των τεχνικών χαρακτηριστικών, των τιμών και της διαθεσιμότητας θα ανακοινωθούν στην διάρκεια του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Τόκιο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου